Hiii...!


Wednesday, July 25, 2012

Anak Sedaraku

Assalammualaikum!

Post kali ni nak mempekenalkan anak sedare yang ciut miut mcm mak ngah nya..hihihi.... mesti ada orang yang jelez...sape lagi lau tak mak yang humaira laaaa.. Aa humaira kenalkan diri...kwn2 blog mak ngah nak kenal...huhu.

Aii..name kite Capiqah Humaira Bin 'Abi', ummi kite lahirkan kita 21hb Dis 2012. Yang penting kite tak ckup cetahun lagi...


Ermm...nak citer pe lagi eh. Aaa! cekarang kite dah leh menerap...tapi bila kite menerap kite tak reti nak pucing alik.. Tapi ada satu malam tu kan..kite leh guling2x atas katil kat umah kita...syookk...kite guling puas2x..ummi dan abi suh tido pun kite buat tak tahu...kite conok pucing2x..

Pastu...abi cite kat kat mak ngah & mak yang kite kot...mak cik2x kite tu suh la kite tunjuk pucing2x tu...ehh xnak leee...kite tak tunjuk pun...kite tunjuk kaki je....

Kite dah ngantuk.......tapiii......

Mak ngah & mak yang ni xhbis2 mekap kite....bubuh tu la ..bubuh ni la.......kite layan je la....

Last2xnye...kite tertito........pnt layan mak cik2x  tuu.....

Sekian dari kite..anak manje ummi dan abi tercyang!

Pesanan Humaira...semoga jadi anak yang solehah...

Tata...

Wassalam.

"Addin An-Nasihah ^___^

2 comments:

:::SAHABAT-SAHABATKU:::