Hiii...!


Thursday, April 19, 2012

Alhamdulillah..kawanku nak gembirakanku =)

Assalamualaikum w.b.t

Segala puji-pujian hanya pada Allah. Sesungguhnya keindahan ukhwah itu adalah jika kita berpesan-pesan pada kebenaran dan berpesan-pesan pada kebatilan...

Habis sahaja kelas Ekonomi Antarabangsa semalam,kami bertiga aku,nurul dan zila singgah di meja jual bunga kaktus kat DKG 1.  Teman zila nak beli hadiah besday kawan. Masa tengah tolong zila pilih2x tu...aku pun cakap, zila ni cantikkan ...........

 

Ini....!!




Pastu zila kata, cantik eh kak? Aku pun..sengeh je smbil cakap slow je.."eh xkot..."hehe.. takut zila tengok tak cantik pula nak bagi kat kawannya. Sebab aku pun bukan pandai sangat bab pilih-pilih barang ni. Memang selalu fail..huhu





 Petang tu balik je dari merayap ke bilik orang lain,masuk2 je bilik, terkejut ada kotak atas meja studyku, rumate kata ada orang bagiku, buka2.... tengok2 kaktus ini dalam kotak tu...  Rupa-rupanya Zila ambil dan beli satu kaktus yang ku suka tadi tu, dan hadiahkan kepadaku pula .. gembiranya tengok kaktus tu... sampai...tak tahu nak cakap apa.... Terharunya....Alhamdulillah....Terima kasih zila! 



 

 



 Sayang zila dunia & akhirat juga ^_^




"Addin An-Nasihah ^___^

No comments:

Post a Comment

:::SAHABAT-SAHABATKU:::